Saturday, January 19, 2013

Hadiah Yang Paling Terkesan Di Hati ...

Errr...Assalamualaikum semua....

Sejak dah besar ni..jarang2 sangat dapat hadiah...tiba2 satu hari tu dapat hadiah yang sangat awesome n paling menyentuh hati dari encik heart...betul tak tipu..memang menyentuh hati sangat2..walaupun begitu sangat suka dan sedang berusaha menggunakannya dengan sedisiplin yang boleh sebab nak katakan tiap2 hari encik heart akan tanya, "kamu dah buat ke belum hari ni"..

Kadang2 terpaksa kelentong cakap dah buat walhal belum lagi..hehee..maafkan saya ye encik heart.. selalunya akan cakap macam ni sebab sangat penat dengan sekolah..

Korang pun mesti nak tau kan pekebende benda alah hadiah yang encik heart bagi sampai memberi kesan sampingan kat aku ni...heeeee

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

 *sumber gambar dari pakcik google*

Ok.saya faham awak nak saya jadi macam that girl yang dalam gambar tu kan..heee..tapi katanya bukan nak suruh aku kurus keding sampai nak terkeluar tulang cuma nak badan aku tu tough cikit..tak manja dan mengada macam badan gegirl cakap nye (aku ni kan gegirl jugak tp die x nak telampau girlish la kot)..whatever la...saya terima dengan ikhlas hadiah awak ni...so, haruslah bermain-main dengan benda alah ni...

Kot la korang nak beli benda alah ni boleh la pergi kat mana2 kedai gym..harga mampu milik...



p/s : usaha tanga kejayaan =P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...