Friday, July 16, 2010

Di Mana Tulang Rusuk Saya??

Dengan besar hatinya aku ingin memberitahu semua pembaca yang aku adalah seorang perempuan. Ekceli, aku ni dijadikan daripada tulang rusuk Adam yang sebelah kiri yer. Tulang rusuk ni pulak tak boleh terlalu begkok dan terlalu lurus, kalau tak ianya boleh patah. . Begitu jugalah diriku yang serba kekurangan ini yang sangat memerlukan bimbingan dari seorang lelaki tetapi bimbingan tersebut boleh dikatakan jangan terlalu keras atau lembut kelak akan memakan diri si lelaki...Itulah serba sedikit tentang tulang rusuk tapi sampai sekarang aku masih tak tahu aku ni dah teramik tulang rusuk lelaki mana.. haha..

Moral of The story:
Kepada lelaki2 yang rasa tulang rusuk kiri dia tu hak milik aku diminta segera masuk meminang aku..haha..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...