Monday, July 26, 2010

Kisah Korea

salam sumer...pe kabor???
Tetibe ari ni aku nak tunjuk gambar-gambar member aku yang duk kat korea,bile dorang nak balik mesia pom aku tak tau...korang tengok sendiri la gambar dorang kat bawah tu..sure menaruh harapan..huhu..kalau ada yang berkenan yang nak dibuat pakwe, hentikan la niat korang...tak payah nak berangan-angan ye..

haa...ni la member-member aku ..lama sungguh rasanya aku tak jumpa dengan dorang..huhu..maybe, 1 fine day kitorang akan wat reunion party ala-ala jejak kasih..Maklumlah dah lama tak jumpa..tempat and masa akan diisytiharkan kemudian..hullamak..terperasan jap..haha

Actually, they are superjunior group from korea..aku minat sangat dengan lagu2 dorang..dengan dorang pom aku minat gak..aku suka style rambut and tarian dorang..mantoop...

yang ni pulak pelakon drama korea..aku pom tak tau la macam mana boleh terjebak ngan cerita korea yang berbelas episod ni ..memang membuang masa betul,kalau tolong mak wat karipap ada gak hasilnya..tapi nak wat camne,dah tetibe aku jatuh cinta ngan cerita n pelakon-pelakonnye..huhu..tajuk citer nye 'you are beautiful'..dalam citer ni dorang tubuhkan satu band,nama band dorang A n Jell...citer die best tau..aku suka sangat dengan watak shin woo even he's not main hero but his character make me fall in love with him..haha...kalaulah dapat boypren macam watak shin woo ni sure aku yang ajak dia kawen..haha..k, tak mau citer banyak..kalau korang nak tahu citer ni korang tengok sendiri la..lagipom aku tak nak jadi plagiat dalam blog aku sendiri..huhuhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...