Friday, July 16, 2010

Salam Perkenalan

Assalamualaikum…

Salam perkenalan dari aku..tak tau lah ini salam perkenalan yang ke berapa dah coz sebelum ini pom dah banyak kali salam perkenalan untuk blog yang dulu-dulu tu..tapi ada aja masalah kat blog lama..so, aku rela dalam paksa perlulah membuat blog yang lain supaya aku dapat mencoret dan buat riwayat hati aku ni supaya segala bebanan perasaan terlepas sedikit..ahakss..

aku sangat bangga punya nama yang unik ni..aku memang tabik kat orang yang create nama aku ni..aku pom tak tau sapa yang bagi nama ni kat aku..tahu-tahu orang dah panggil aku dengan nama yang diberi..ada orang kata abah aku bagi..then, atuk aku…last sekali emak aku..whateber la…yang penting aku ada nama..haha..

Kalau di sekolah, cikgu-cikgu akan sentiasa ingat aku sebab aku terlebey comel..haha…ekceli cikgu-cikgu senang nak ingat aku coz nama aku yang unik and mmpunyai makna yang agak funny..bukan kat sekolah saja tapi kat universiti pom nama aku glemer pe..kompem meleleh..perghh..korang ada ke???haha..

Kalau nama aku tak unik or glemer pom, aku tetap terima dengan hati yang tak banyak soal coz I know, pasti ada sesuatu yang istimewa sebelum kita lahir yang menyebabkan our parent choose the name for us..

Neway…I’m so glad with my name..thanks for who those created my name…lalala..(gelak hepi)

samaniah::eight::lapan::ba (bahasa cina) = inilah nama aku…unikkan…psss..korang ada ke??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...