Thursday, September 2, 2010

Oppss..itu bulu kaki ke??

Assalamualaikum semua..dah lama rasanya tak hupdate blog aku ni..ekceli, demam aku baru kebah..Alhamdulillah sihat juga akhirnya..sengsara ooo kalau demam bulan puasa..nak makan minum kompem2 tak boleh so, tahan-tahankan jela..

walopom demam tapi aku still lagi pergi bazaar ramadhan..yela, kalau aku tak pergi sape lak yang nak disuruh..ekceli aku baru peringkat nak 'beramas beramah mesra' ngan bebudak rumah sewa ni so, sangat tidak digalakkan untuk meminta-minta dan suruh-menyuruh...hukhuk..

Ok..nak dicepatkan cerita..Kalo pergi bazaar ramadhan je mesti mata aku berpinar-pinar..bukan sebab makanannya yang sedap tapi sebab terlalu ramai manusia.nak jalan pom kadang-kadang terlaga buntut..sumpah..aku benci dengan situasi macam ni..batal wudhuk aku..hukhuk..sedang aku berjalan..(cis..ayat novel lak..) entah macam mana aku boleh terperasan sorang makhluk berbulu kaki lebat lagi berkerinting..yerkk..dan sebelum terlupa makhluk itu ialah lelaki..bila aku pusing je kepala aku kat seluruh bazaar tu rupe-rupenye memang ramai dan banyak lelaki yang berbulu kaki lebat+kerinting..dah jadi trend sekarang lelaki suke pakai seluar pendek...masuk banyak angin kot..tapi yang tak boleh blah isu bulu kaki dikatakan seksi..yerkk...somebody please help me!!!

Disebabkan dah banyak sangat bulu kaki yang aku tengok so, aku tanya  la kat adik aku kenapa lelaki suka pakai seluar tu..dah tu pulak bulu kaki kerinting kasar semacam..tak malu ke??kalau kaki halus mulus macam kaki Fasha Sandha tak pe gak..huhu..Adik aku boleh jawab, SEKSI ..salah satu cara nak tunjukkan cara keseksian lelaki adalah melalui bulu kaki yang kerinting kasar tu..time tu aku rasa nak sekeh kepala adik aku 28 kali tapi bila member member lelaki aku mengiyakannya maka aku pom bersetuju jela walaupom agak kegelian..yerkss...


Kegebuan kaki dan kekerintingan buluan yang terselah.Adakah ini yang dikatakan seksi???.ahakss!!

2 comments:

ziera said...

selekeh ler ko samaniah ~

EIGHT IS SAMANIAH said...

erk..x betul ke??? =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...