Tuesday, November 30, 2010

Kuch Kuch Hota Hai

Dulu-dulu selalu berangan nak jumpa abang SRK..tak dapat jumpa abang SRK, abang Hritik pom ok gak sebab aku ni sangat minat dengan filem hindustan..tapi itu dulu la..sekarang ni dah naik menyampah lak coz banyak betul jelmaan SRK dan Hritik kat sini..apalagi kalau bukan abang abang bangla..mana mana aku pergi mesti ada rakyat bangla dan indon.macam malaysia ni negara dorang lak..mamat mamat melayu susah betul  nak jumpa..duyaiii..

Nak baca cerita tak..*tengah menaip sambil membayangkan korang hangguk kepala*..macam ni ceritanya..sekarang ni kan, bila masuk dapur n bilik air je mesti berkumandang lagu hindustan..aku suke..aku suke..semua lagu ada termasuk la Kuch Kuch Hota Hai..tapi kan, aku memang nyampah kalau mat bangla sebelah rumah aku ni pasang lagu tamil..dey tambi porenggi..memang tak leh tahan telinga aku ni..dah la pasang kuat kuat..memekak je..

Korang nak tau tak..agaknya rumah sewa aku ni jenis dibuat dari bata bata kosong kot..yela, bila orang sebelah rumah mandi kompem rumah aku pom boleh dengar..kalau mandi mulut tu senyap tak apa gak..ni memekak nak menyanyi bagai..tapi aku pom nyanyi gak cuma suara aku ni merdu banyak..haha..nak wat camna kan coz aku ni bila mandi jarang tak menyanyi...best woo..yang paling tak tahan kalau orang sebelah rumah ni mandi sambil buat uwek2, buang hingus, kahak bagai..nak pula kalau time tu aku tengah makan..kompem aku stop tiba tiba..nak marah dah besor ( tak berani nak marah pom kang dorang mandrem aku bawa pergi bangla wat niaya aku je..haha)

Kesimpulannya..duk rumah sewa kali ni memang memerlukan kesabaran coz cakap pom kena slow2 takut orang sebelah rumah dengar..jadi ayu sekejap..walhal kalau kat rumah sendiri bila dah bercakap macam orang tu ada jauh sebatu ngan aku..volume tak reti reti nak slow..haha..

Korang yang nak dengar lagu Kuch Kuch Hota Hai, boleh la download kat link yang aku bagi ni----->Kuch Kuch Hota Hai 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...