Monday, November 22, 2010

Selamat Menduduki peperiksaan SPM

Salam...

Tak perlu ada rasa cinta untuk membaca post aku ni walopom korang ngah hangat bercinta..pehal??tetibe lak..haha..yang sebenarnya aku dah tak ada idea nak wat ayat intro yang power..maklumlah dah lame gile aku tak tulis blog sampai  terlupa camne nak buat mukaddimah..huahua.(gelak sopan)..

Post kali ni pendek je coz hanya untuk mengucapkan selamat berjuang wat adik2 yang  nak amik SPM esok...kepada adik bongsu aku, selamat menduduki peperiksaan SPM..semoga berjaya mengharumkan nama diri sendiri dan keluarga anda..kamu sebagai anak bongsu adalah penutup generasi SPM untuk keluarga kita..TeRbaik yaa...Abaikan kata2 kecundang yang melemahkan semangat kamu dari insan2 yang amat mendengkikan diri kamu serta menjengkelkan diri aku..ingat!!diri kamu banyak pesaing...bersaing la secara sihat...ok, selamat berjaya adik yang matang..*sebab kamu selalu kata aku tak matang lagi *.haha


p/s: tak perlu seksa diri dengan luka yang dicipta diri sendiri...ahakss

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...