Sunday, April 15, 2012

Aktiviti Hari Ahad

Assalamualaikum dan selamat hari cuti kawan2 =)

Hehehehe..macam biasa..aku sengaja nak share aktiviti hari ahad aku..

Jom2...cekedak...hahaha



*Jangan pandang lelame baju2 yang bergelimpangan tu ye*

Perkara pertama bila bangun tidur yang akan di renungkan sejenak ialah membasuh baju...huhuhu..ai sangat mual nak basuh baju tau...membazir masa duk dalam bilik ayor lama-lama...oh ye, ai basuh baju guna tangan yang mulus ye..nak beli mesin basuh tak mampu lagik...huhuhu...walaupun dah sedar mesin basuh tak ada tapi masih lagi nak mengumpul baju tinggi membukit sampai dah tak nampak raga kain ai..sekali lagi, huhhuhu...



Buku Pink ni dah menanti bila dah selesai basuh baju...tulis buku RPH ni mau agaknya kul 4 baru selesai...huhuhuhuhuhu..



Ini perkara yang paling aku suka..Habis buat semua kerja aku akan bagi reward kat diri sendiri..kadang2 pergi shopping, makan mcD/KFC, dan kadang2 pergi tengok wayang..ok, arini aku nak pergi tengok citer battleship..dorang kata best..petang ni jom serang panggung..


SEKIAN




p/s: Orang melayu kita rajin membaca tapi malas mengomen..silalah komen =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...