Wednesday, April 11, 2012

Novel2 Baru Beli =)

Assalamualaikum bloggarians :)
Salam cuti pertabalan Yang Di pertuan Agung..hehehehe...

Cuti sehari ni korang buat ape...hihihi..
macam biasa, bila tau hari cuti, malam tu aku dah set dalam fikiran nak bangun lambat esok..
Alhamdulillah, saya dapat kawan2 serumah yang rajin kejutkan bangun pagi sembahyang subuh..hehehe
bila dah solat, sambung semula aktivit tidur..hhuhu..

Cuti ni kononnya nak menghabiskan 1 novel pun jadi la...chaiyyuk..

Ini semua novel yang aku beli guna vaucher 1 malaysia...wahh, membazir kan..dah hobi kan... bukan beli novel je..ada jugak buku lain yang aku beli..untuk anak murid pun ade..hiihihiiii


* 7 bijik je saya borong novel ari tu..semua tak sempat baca lagi  n_n *


*Si Mangkuk Tingkat, Kampung Girl, Contengan Jalanan*


* Kaki Novel Enterprise *

* Novel2 Lagi =) *



Tak de la banyak sangat kan...hihihih..tapi nak membaca tu kena ada masa yang betul2 terluang dan tanpa sebarang gangguan..hehehehe..

Ramai orang cakap aku suka membazir pada benda yang tak berfaedah..tapi bagi aku, ape salahnya membacanya novel..bukan maksud membaca novel terus jadi penjiwang karat..lagi pun daripada membuang masa buat aktivti tak senonoh yang budak2 akhir zaman sekarang ni buat, maka lebih baiklah aku menghabiskan masa dengan membaca novel..lagipun bukan buat dosa, yang penting bila membaca jangan leka sampai perkara yang wajib pun tertinggal  =)

Hokey..selamat membaca di hari cuti =D

::Model buku : Tuan Bebo ::

3 comments:

nmkhairulazlan said...

banyaknya novel..hehehe
Indahnya hidup bersyariah tu best..dalamkoleksi sy pon dah ada..hehehe

EIGHT IS SAMANIAH said...

ni yg baru beli..yg dlm koleksi lg banyak..hehehe
setiap org wajib ade indahnya hidup bersyariah sbb buku tu completekan hidup kite sbg org islam..=)

Siti Saleha said...

Nak pinjam ble hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...