Sunday, April 8, 2012

Apabila Ahad Menjelma..

Assalamualaikum dan salam sejahtera...
Selamat hari ahad pada semua bloggarian...
Hari ahad untuk bersenang lenang untuk menghadapi hari isnin hingga jumaat yang meletihkan..
tapi..bagi aku hari ahad ialah hari yang paling bizi sebab perlu menyiapkan banyak benda untuk menghadapi hari isnin...huhuhu (sila baca dengan nada sedih ).

Okey2..tak perlu sedih sebab kamu dah beli novel banyak2 semalam (wahh..ayat riyak ) tapi sila sedih tiba2 sebab kamu belum ada masa untuk membaca semua novel kamu itu..huahuahua..(poyo je kamu ni )..

Ini sebahagian aktiviti wajib hari ahad saya sepanjang saya praktikal ni..lalalala

*Hokeh..ini buku persediaan mengajar harian praktikum aku..pink gitu..sweet kan*


*Ini dalaman buku RPH aku..sangat cumil gitu..ahaksss*


*cumil gitu2 lagi >,< *


* Ini la mende alah yang aku tulis setiap hari...sila cakap chantek *

* Ini kata puji-pujian Pensyarah aku..Tapi hati tak bangga pujian tak meletopps..ahakss *


*Lembaran kerja untuk bebudak PPKI *

* Lembaran kerja untuk Bebudak PPKI*

Tak sabar nak tunggu habis praktikal sebab tak larat nak tulis RPH  panjang2, fikir tajuk jurnal yang meletup tup dan yang paling susah  sepanjang praktikal ni, aku dah tak boleh fikir nak buat aktiviti lembaran kerja apa lagi untuk budak2 PPKI ni .kerana mereka tidak sama seperti budak2 yang lain.Disebabkan itulah aku kena fikir panjang dan banyak2..huhuhuhuuhu..


P/S : PPKI is Program Pendidikan Khas Integrasi


SEKIAN

Jumpa kamu di next entry ya =D

Selamat Hari AHAD


2 comments:

Miss Sunshine said...

haha.. masa praktikal mmg tulis rph panjang2.. kita dah merasa 3kali praktikum bersamaan 6 bulan masa kat maktab dulu... tapi masa praktikal suke cantik2 dan comel2 kan buku rph... bila dah jadi cikgu betul, rasa malas je.. huhu.

samaniah said...

nak cantek2 sbb nak markah lebih kononnye..hehehehe...eh, kat buku RPH betul2 pon kite wat catek2 jugak tau =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...