Friday, April 6, 2012

Terjah BookStore di Hujung Minggu

Assalamualaikum bloggarian....
Saya sangat mengharapkan korang semua sihat disamping orang yang sangat tersayang...
Malam minggu ini, aku sedang elok duk pikior nak buat sesi regangan mental ape untuk esok..


Taraaa.....dah dapat idea...esok nak pergi shopping buku...ya, borong novel sebenarnye..hehehe..sejak praktikum dari bulan satu aritu, aku xda masa langsung nak sentuh novel..al maklum kekangan masa yang melampau..kerja di sekolah yang menimbun, assignment yang berlambak (alhamdulillah, assignment dah siap semuanyer =D ), rindu kat emak yang tak tertanggung lagi (sejak mak balik umrah, tak pernah jenguk lagi sebab saya amat bizi di  negeri sembilan ini =/ ).

Ok..lupakan semua itu, semua itu hanya lah kudis, bila dah sapu ubat maka sembuhlah ia..hehehe..tapi kalau rindu kat emak ubatnya kena call setiap  masa...bila emosi terganggu je nyaris2 nak tumpah air hujan, mulalah sibuk nak cari emak sebagai ubat penenang jiwa (sebenarnya, dengar suara emak, empangan terus pecah..hahaha)..opssss..balik topik utama tadi...hujung minggu ni, merangkap esok, aku nak g borong novel2 ni =D

*eh..saya memang suka watak heroin jadi isteri =P*


*saya memang orang kampung..wajiblah baca novel yang memang kampung2 ni =)*


*Islamik novel..best tau..walaupun tak baca lagi tapi aritu aku curik2 baca kat kedai buku..buku ni nak hadiah kat anak murid + en.heart  >,<


 *Aku memang insan tidak sempurna, maka wajiblah membeli novel ini =D*

* dulu-dulu saya bercita-cita  nak bercinta dengan pilot, tak dapat pakwe pilot, dapat baca buku ade hero pilot pun ok jugak =D*


Semua novel ni best2 tau..sebab sebelum ni, aku dah beli novel dari penulis ni jugak..tak sabar nak tunggu esok..hari ini just buat penilaian novel yang best2 je..hikhikhik..


ok..selamat berhujung minggu kawan2 =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...