Saturday, August 21, 2010

Last Post For 'Cikgu Ganti'

Assalamualaikum semua..

Entry kali ini saya tujukan khas untuk ex-boyfriend saya..eh silap2..ex-student saya la..hehehe..sebelum tu, cikgu minta maaf kat anak murid semua sebab lambat upload gambar gambar korang..jangan marah cikgu ye..tanpa cikgu siapalah anak murid kan..haha..

Entry kali ini bahasa perlu dititik beratkan sebab entry ini memang khas untuk anak murid saya so, kata ganti diri 'aku' terpaksa dibuang jauh jauh buat sementara waktu..ahakss..

Dengan gigihnya pepagi buta ni saya upload gambar gambar anak murid saya yang syomel2..kalo rasa berkenan boleh la helo helo saya..hihi..Ok,buat tatapan anak murid tersayang terimalah gambar gambar korang yang sangat teruja bergambar...dah macam tak pernah jumpa kamera je rupanya..jangan marah ye..anak murid tak boleh marah cikgu walopom cikgu dah tak mengajar kat sekolah korang lagi, kang tak berkat ilmu susah..hihi..


Ni bebudak tingkatan 3 Usman Ibn Affan..all girls..no men here ok..pada yang berminat sila tengok saja coz bebudak ni semua nya under age..huahua

 Dah macam kaki labah labah bila cikgu tengok tangan tangan korang ni.. (3 Usman Ibn Affan)
 
Peace no War.. ( 3 Usman Ibn Affan)

Saya cikgu Matematik_Tingakatan 1 Umar Abdul Aziz..All girls also..

See, kami dah macam kengkawan kan..gaya sengal dari saya..haha

Dorang ni saya tak ajar pom tapi disebabkan hari itu saya tak dapat bergambar dengan pelajar ting 1 Ali Abi Talib..kelas lelaki semua so, dorang ni dijadikan galang ganti la..hehe

Cantik menawan..student form 3 umar..sebelum bergambar ni, berkati bedak dorang taruk kat muka..oppss..cikgu terbagitau..sori2..

Peace lagi..ekceli dah tak tau nak wat gaya ape dah..=)

Kelas ceria.(1 Usman Ibn Affan).tengok aje background kat dinding tu..macam2 ada..ekceli ni la kelas paling kepoh..ponet den melayan dorang ni..sekali den melenting semua terkaku..haha..padan muka semua kena ketuk ketampi kat luar kelas..as i said before, cikgu sentiasa menang..weee =)

Tingkatan 1 usman Ibn Affan_The poyo class =)


Ekceli banyak lagi gambar yang ni di publish kat sini tapi cukup la buat tatapan anak murid yang cikgu rindu..nanti kalo cikgu rajin,cikgu upload kat facebook pula..akhir kata cikgu sayang korang walopom kadang2 perangai korang menikam sanubari..biasalah bebudak nak remaja memang fi'ilnya macam korang semua..haha..Apa apa pun korang memang the best  and poyo..huahua..ok,cikgu rindu dengan korang..InsyaAllah panjang umur kita bertemu kembali..=)

p/s: 
- lupa nak bagitau yang hari terakhir saya mengajar di SMAMAM hari khamis so, kat sekolah tu memang diwajibkan memakai baju batik pada hari khamis..so, itulah lah hasil gambarnya..huhu

-kepada anak murid saya rajin2 belajar ye..jangan nak membuta aja dalam kelas..siapkan semua kerja sekolah..jangan suka tangguh kerja..ececeh..khidmat nasihat percuma dari cikgu samaniah..walopom tak dapat membebel depan korang kat blog pom ok ape..huahua..

- sebelum terlupa kredit to cikgu aini coz sudi jadi photographer saya..=)

                                                         
Cikgu Aliya & Cikgu Aini..Windu sama saya tak..tehee =)

4 comments:

~ a I n I ~ said...

wahhh...credit to me??haha...welcome2~
em..windu x? opkosla windu...hehehe~
kome da jao..tgl teman sowg2 kat cni...huhu =(

EIGHT IS SAMANIAH said...

jauh dimata..dekat di fesbuk..hehe=)

Hjh Norhaniza bt Ismail said...

huhuhuh...bg akk, kedua2nyer pon dh jao.....jumpa di alam barzakh je la...opsss...alam maya...terbabas menaip...sowey adek2....take care where ever u r ok........

EIGHT IS SAMANIAH said...

kak anis!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...