Friday, August 13, 2010

Segalanya Mungkin Dengan Jalur Lebar

Tajuk tak boleh blah..plagiat tajuk iklan..hoho..

Sempena puasa yang ketiga ni aku sekali lagi nak wish salam ramadhan kareem kat semua..Puasa kali ni memang la tersangat tak best..sepatutnya time awal2 puasa ni aku ada kat kampung, sambut puasa ngan emak tersayang tapi apa nak buat puasa tahun ni tak mengizinkan daku berada di sana..sumpah!!!sedih yang tersangat sangat...

Tahun ni, tahun yang kedua aku berpuasa tanpa abah disisi..sekali lagi, sumpah!!aku sangat sedih..cup cup..nak tenangkan hati jap..kang kalo ter'emo' dah tak leh nak membebel ngan gembira kat blog ni..hukhuk..

Ok..dah tenang sikit..entry kali ni aku nak tayang video 'segalanya mungkin dengan jalur lebar...kalo tak silap aku iklan ni salu on kat TV 1..


Iklan ni tentang jalur lebar..kalo korang tak tau jalur lebar tu ape mesti korang tau broadband kan..haa, jalur lebar ni lebih sikit je dari broadband.. tiap kali aku tengok iklan ni sure meleleh..sedih siot..sebab aku dah terlampau suka ngan iklan ni so dengan rajinnya aku mendownload kat youtube..lepas  ni, tiap2 hari boleh tengok..

First time tengok iklan ni aku dah tau yang iklan ni nak promote dorang punye produk tapi ape punye baghal aku boleh meleleh leleh lak..ekceli aku teringat kat abah aku..rindu sangat kat abah..yela, iklan ni kan ada selitkan tentang kasih sayang anak kat abah dia so, tu yang aku tangkap leleh jap..kalo la dengan jalur lebar ni aku boleh berhubung ngan abah aku..wahh..alangkah bagusnya..oppss..stop mengarut samaniah..ko dah tau sume ni tak kan terjadi..kalo ko nak abah ko bahagia dan tenang di sana ko kena banyak berdoa dan selalu sedekahkan ayat suci al quran..ok, hope korang enjoy ngan video  ni..


p/s: saya rindu emak dan abah..al fatihah untuk abah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...