Wednesday, January 5, 2011

Tutorial :: Macam Mana Nak Letak Link Di Ruang Komen ::

Assalamualaikum semua..entry kedua untuk tahun 2o11..*maaF adik belog,kakak kejam sama kamu*..

Enrty kali ni hanya nak memberitahu kepada mereka yang belum tahu macam mana cara nak letak link entry yang terbaru korang kat ruangan komen..blog yang memang hebat tak perlu korang penat2 nak taip nak letak link entry korang kat situ coz automatik keluar sendiri your latest entry kat ruangan komen dorang kan..tapi kalau blog cikai macam aku ni korang perlulah berpenat taip sendiri ye :)

*sila klik untuk tumbesaran*

Taraa..senang je kan..lepas ni kalau tinggalkan komen kat blog orang lain  jangan lupa letak korang punya link latest entry ya..nak tengok jadi ke tak, try kat ruangan komen aku dulu..boleh kan..no problem..no sweat -,-




p/s: Andai aku boleh memilih karakter diri sendiri pasti akan ku pilih yang baik baik sahaja..

12 comments:

mizayusof said...

nice tips :)
dah lama cari. thanks for sharing :)

Mama Zharfan said...

memang dh tau, cuma kdg2 mls nak guna gak heheh

EIGHT IS SAMANIAH said...

miza: sama2 miza..sharing is caring :)

mama zharfan: samelah..sy pom kadang2 malas nak tulis jugak..hehehe~

KNS said...

sangt mmbntu..thanksss

test test

study kay mane

hehe

EIGHT IS SAMANIAH said...

nasuha: almost welcome :)
enjoy ya~

Anonymous said...

contest kami pose cumey

Anonymous said...

huhu saya buat x pernah jd..napa arr? ke saya yg x paham buat camne..plese help mee

xana said...

oo..macam tu..tima seh..=D
nak try la..

Tata young-cinderella..KLIK2..

Aisyah Ahmad said...

nak cube try test hehe

jom nengok entry saye!!

Des Iskandar said...

Salam.nice blog

Ibu Aqmar said...

varu nak cuba...thanks for sharing

OK Baby buat Jualan Gudang | Jom Serbu...

Anonymous said...

thanks ya..nak test gak
SAYA TAK KISAH KALO BEN ASHAARI TAK NAK FOLLOW SAYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...