Tuesday, January 11, 2011

Kekasih baru Lisa Surihani

Hallo kamu semua...selamat pagi  ya...

*Kenangan pertama..papai la farid kamil*


Kenapa ramai lelaki terlalu fanatik dengn Lisa Surirumah Surihani??.kenapa bukan aku yang menjadi pilihan sang arjuna..hak hak..berangan di angkasa lepasan lorr..ya.. aku dan korang semua tahu si Lisa tu cantik, gojes, putih gebu, lemah gemalai, ahhh macam macam sifat lagi la yang ada kat si Lisa ni..aku pom suka Lisa dari si Fasha sendat tu..

Walopom si Lisa ni idaman lelaki Malaysia tetapi dia tetap kalah di tangan aku coz aku lebih terer sebut "R"..si Lisa buleh dop??haha..

-
-
-
-
-


*Lisa dan kekasih keduanya Hans..hubungan mereka terputus di pertengahan jalan angkara lelaki ketiga yang hadir di hati Lisa..oh siapakah yang terlalu nista menggangu hubungan cinta mereka ini???*

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


*ini cinta ketiga Lisa..Faiz Tapit namanya..lepas ni aku tak tau la laki mana lagi yang Lisa nak usyar..tak cukup dengan satu..harap2 yang ni terakhir cik Lisa oiii..haha..*


pssss..apesal ketiga2 jejaka ni pakai baju serupa...ohh..baru paham..Lisa suka laki pakai baju belang belang la..

Lisa cakap kat aku..andai dia diberi kuasa memilih, dia akan pilih ketiga2 laki ni..tapi pompuan mana boleh kawen lebih dari satu *baca dalam nada sendu*...so, terpaksa la dia pilih  laki yang gojes2..hahaha..selamat tinggal  laki laki jongos..kata Lisa mengakhiri perbualan...

10 comments:

Faiz Tapit said...

hahaha... mestilah yg ke-3!!!

EIGHT IS SAMANIAH said...

faiz..lepas ni mesti ada laki yang ke empat lak..percayalahhh..hhaha

padin said...

hahahaa, kelakar.

MisZ Aien said...

yai..ingat sape la tadi..haha..pandai awak wat..lucu seh...hihi

EIGHT IS SAMANIAH said...

padin+Aien: ramai sangat laki2 yang fanatik dengan lisa..tu yang wujud entry sebegitu ohh~haha

BUNGA said...

hahahaaaa.. lawakla! :)

aku_azreen said...

lawak babeng!!!

hans said...

Tapit no 2
den no 3 dan selama2nya
hahahaha

P/S : Mak Nih Bisinglah!!!! Cuba Mak Diam Sikittt!

EIGHT IS SAMANIAH said...

kesimpulannya atuk ai yang pertama..korang tak tersenarai..ngeh3

yut said...

aku lah kekasih lisa surihani yang keempat....tak percaya??? jom tengok gambar kami bersama sama..dan bukti2 lain... http://aku-sayuti.blogspot.com/2011/02/awek-khairul-fahmi-che-mat-mengurat-aku.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...