Thursday, December 2, 2010

Cinta Kau dan Aku



*Novel Best Seller*_Hari tu beli novel ni kat The Mines..kat covernye ada letak icon BestSeller..tapi kat buku ni tak ade pulak..maybe time ni buku dia belum tersenarai sebagi BestSeller kot..tak pe2..abaikan je..tak penting pom..yang penting isi dalamnye..*

Hokey2..untuk tidak menghampakan korang, aku ceritakan la sikit jalan cerita novel ni..Biasalah kan ,mana mana cerita pom even cerita omputih mesti ada hero dan heroin..dalam novel ni heroin nya tomboy..kerja as a driver..bos merangkap hero novel ni sangat handsome mengikut daya imaginasi aku yang tinggi ni..selalunya camtulah kan..bila hero je mesti nak yang handsome2 je..yang tak handsome jadi pelakon extra jela..heroin ni jadi driver kepada si hero..dari situlah si hero ni jatuh cinta dengan heroin walopom time tu heroin belum tunjuk tanda2 nak jatuh cinta kat si hero..konflik banyak berlaku selepas mereka berkahwin..maklumlah banyak sangat yang iri hati dengan perkahwinan dorang ni so, macam2 konflik la yang berlaku..sampaikan aku pom dah naik rimas coz terlalu banyak konflik..saranan aku kepada penulis supaya konflik cerita dikurangkan dan kalau boleh biarlah endingnya tak terlalu banyak konflik..ceh, maksud sama tapi ayat sengaja diputar belitkan supaya nampak panjang sikit entry aku ni..haha..novel ni aku bagi 4.25 bintang..jalan cerita yang menarik..dalam masa satu malam saja aku boleh habiskan novel ni..congrats cik penulis..*aku wat ayat promosi je..nak lebih2 korang baca sendiri lah..baru ada feel*

Bagi yang belum beli novel ni lagi, segeralah dapatkan di toko2 buku berhampiran..*lagi ayat promosi *..haha..terbitan prima bukan alaf 21 ya..harga RM 19.90..sesiapa yang nak pinjam novel ni kat aku boleh je..tapi macam biasalah trademark aku *pandai baca pandai jaga*..asal aku nampak terkena sambal ikan bilis je siap la korang..renyuk2 pom tak boleh ok..senang cerita tak payah pinjam la, beli baru jela..weee~


*Novel pertama cik Siti Rosmizah*_novel ni pom aku dah beli..aku kan makhluk yang suka membaca..sila contohi aku ya..novel ni dah lunyai kakak aku buat..memang tak boleh bagi dia pinjam dah lepas ni..tapi yang bagusnya kakak aku ni dia lagi gila novel..so, saling kami bertukar tukar novel..

p/s; sekarang dah suka baca komik pulak..kopak la tabung siput aku..hukhuk

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...