Saturday, December 11, 2010

Bloglarian ::No. Rumah 114 ::

Assalamualaikum all readers..

Korang semua sihat tak..aku terlebih sihat..alhamdulillah..

Hari minggu yang indah ni aku keluar lagi..tiap tiap minggu mesti kena jejalan..lepaskan tension setelah penat lelah bekerja..penat ke? huhu

Entry yang lepas aku ada cakap nak beli eyeliner, eyeshadow and blusher kat elianto kan tapi malangnya aku hanya beli eyeliner je..*tanpa eyeliner tak ceria la hidup aku* yang lain tu aku terpaksa abaikan je la..ada benda yang lebih mustahak aku nak beli tau..




Korang..aku punya blog dah tersenarai hitam dalam blogharian..bestnye..ramai bloggers dah jenguk dan tinggalkan mesej dorang kat shoutbox aku..tak apa la, baru permulaan..lama lama nanti dorang mesti tinggalkan komen kat setiap entry aku lak *tingginya harapan*..hehe..aku dari rumah no 114..kalo rajin silalah baca semua entry aku yer..huhu~

Ok..terima kasih blogharian sudi terima saya jadi anak angkat kamu...=p


p/s: saya dah ada eyeliner baru...suka..suka..sukanyer...

4 comments:

Ain Zulaikha said...

wah, saya pun join juga :) tapi saya kumpulan 2 no 42 :) kite berkempen bersama2 ya :)

EIGHT IS SAMANIAH said...

hokeh cik ain zulaikha..rumah awak jauhnye dari saya..nanti saya datang melawat hokeh~

fara said...

fara plak bru je anta link.
harap2 tersenarai skali.
tgk mcm rami je yg dh join :)

EIGHT IS SAMANIAH said...

good fara..sy pom baru anta link semalam..then, they accept me very fast..selamat dtg ke blogharian fara..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...