Wednesday, December 1, 2010

Aku Juga Ingin Jadi Seperti Mereka

Assalamualaikum semua..jom layan gambar..tadi aku nampak gambar ni kat fesbuk one of my ex-student so aku pom letakkan kat blog ni untuk dikongsi ngan korang lak coz gambar ni sangat lawa dan cute..dan juga boleh dijadikan entry baru..aku tak ada idea nak menulis..lol.


*sejuk mata memandang*_sesungguhnya aku ingin menjadi wanita solehah..doakan aku ya..amiin :)


*ini saya..baru lepas sesi fotografi*_time ni spek mata ditanggalkan ya..LoL =,=


*Lagi gambar model saya..model baju kawen* _korang layankan jela..hakhak

*Bersama kawan2 di Jepun time musim bunga..nampak tak bunga sakura kat belakang kitorang tu..*

*ehem..korang doakan ye..sape tak nak laki yang sasa n macho gitu..yang penting agamanya..*

*Honeymoon..haha*

Patutlah adik aku cakap aku tak matang lagi..hakhak..sori la dik, aku bukan tak matang tapi imaginasi aku ni luar biasa hebat..tak macam orang lain..

p/s: windu zaman kanak kanak..dulu dulu aku salu tanya kat orang betul ke ada dunia kartun..yela, waktu kecik2 kan taksub sangat tengok kartun sampai aku percaya ada satu dunia yang semua kartun ada kat situ termasuklah doremon..sampaikan aku tingin betul nak masuk dunia dorang yang penuh ngan wane wani dan keseronokan..sebenarnya aku masih ingat lagi sampai sekolah menengah aku masih tanya soalan yang sama kat kawan2..nampak sangat lambat matang nye..LoL..nasib baik sekarang dah matang..yeke??huahua..haippp

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...