Friday, December 10, 2010

Bloglarian :: Untung Si Blogwalkers ::

Assalamualaikum...Selamat Hari Jumaat..bagi si teruna selamat sembahyang jumaat dan bagi si dara selamat bershopping * tak percaya cuba korang tengok kat shopping complex sekarang ni mesti gegurl menimbun kat sana*..


Sejak Akhir akhir ni blog aku ni ada la jugak perkembangan dari dulu..yeke??..semenjak dua menjak ni aku dah rajin blogwalking..terjah blog orang pastu menjerit kat shoutbox dorang..agaknya tu pasal dorang terjah blog aku balik..dulu dulu usah harap la aku nak blogwalking ni..wat perangai lagak huduh je..haha..tujuan aku blogwalking bukan semata nak ada feedback dari dorang tapi nak cari ilmu..yela, aku kan manusia bertubuh pendek yang tak banyak ilmu tentang blog..so, bila wat blogwalking banyak la yang aku dapat..dapat tambah kawan kawan alam maya, dapat idea nak wat banner yang shantek2, dapat tau tuan blog  tu cantik/hensem ke dak, dapat macam2 ilmu..sharing is caring not boring hokeh..



Bloglarian..boleh tingkatkan traffic korang juga*
 * Aizul Marcello..Zack Zuhairi dan blogger tegar yang lain pom ramai join bloglarian =p*


Yang best kat Bloglarian ini:

- Blogwalking dengan lebih mudah dan pantas
- Boleh Buka 5 blog dalam hanya dalam satu window..tak faham, sila buat buat faham hokeh..
- Loading time untuk blog lebih cepat.
- Trafik berganda..Bila ada orang buka senarai korang je, korang dah dapat trafik..korang nak tak??


||Kalau rasa nak join bloglarian  ni sila klik Saya dengan ini nak sertai Bloglarian||


Saya nak tag bebudak ni:



p/s/s: Tak salah berkongsi..jangan kongsi suami sudahh =,=


2 comments:

Aisyah Ahmad said...

wahh..menarik..menarik..
dengan segera akan ku terjah ke situ..huhu

EIGHT IS SAMANIAH said...

terjah jangan tak terjah =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...